2024-09-13
W ramach współpracy Polskiego Towarzystwa Komunikacji Medycznej oraz Zakładu Socjologii Medycyny i Komunikacji Medycznej, chcielibyśmy zaprosić Państwa do wieloośrodkowego badania, którego celem jest analiza potrzeb i wyzwań w nauczaniu komunikacji medycznej z perspektywy nauczycieli przedmiotów klinicznych. Istotą tego badania ma być wypracowanie rozwiązań, które mógłby wesprzeć nauczycieli przedmiotów klinicznych w efektywnym kształceniu w obszarze komunikacji medycznej (opracowania materiałów edukacyjnych, programów nauczania czy kursów szkoleniowych).
Badanie realizowane w oparciu o technikę CAWI – e-ankietę. Skierowane jest do nauczycieli, którzy kształcą studentów podczas zajęć klinicznych (lekarzy, pielęgniarek i położnych, ratowników medycznych, psychologów, itd.). Udział w badaniu jest anonimowy. Szczegółowe informacje znajdują się we wstępie do kwestionariusza.
Będziemy bardzo wdzięczni za udział w badaniu i poświęcony czas.
Link do kwestionariusza: dostęp»
Wszystkie pytania i uwagi prosimy kierować na adres:
Pytania i uwagi dotyczące badania prosimy kierować na adres:
dr hab. Krzysztof Sobczak
Gdański Uniwersytet Medyczny
ul. Tuwima 15, 80-210 Gdańsk
ksobczak@gumed.edu.pl